30 Aralık 2009 Çarşamba

Yok Bir Daha Değişiklik! o_O

Bir türlü alışamamıştım o yeni temanın karanlığına ya. Allah'tan eski temayı yedek olarak kaydetmiştim onu geri yükledim *.* . Yaşasın canım temam *.* (Evet, temamı seviyorum u.u)
Aslında bir kere değştirmeye başlayınca baya yeni bir şeyler denemiştim ama cık olmadı. En iyisi en sade ve şeker olan eski temam diyip geri döndüm. (: .
Bu kodlarla modlarla uğraşmak ne zor şeymiş ya. Bir dahakine eğitimini falan almadan ya da bir yerlerden öğrenmeden uğraşmaya kalkmam artık yani :D .
Eh neyse...
Pfff... Bunlar rahat olan son bir kaç günüm. Ta-ta-ta-taaaam... Yazılılar geri döndü! Bu sefer daha çok çalışmam lazım. İlki düşük olan dersleri yükseltmem lazım falan. Biraz önce e-okul'dan notlarıma baktım. İngilizceden ilk dördümü almış bulunuyorum. (Bir daha yazılı falan kaçırmayacağım. Sonradan girince böyle oluyor. -dört almış hala da beğenmiyor diyecek olan varsa benim en çok üstüne düştüğüm hatta zevkine ilgilendiğim derstir ingilizce-)
Ve tarih... Ben bu dersi anlamıyorum ya. Çalışsam da düşük alıyorum, çalışmasam da nasıl bir iş bu çözemedim. Neyse ben yine de notları sürünmekten kurtarmak için çalışmaya çalışacağım. -.-

~To Be Continued~ xD

Bu arada Jensen'in filmlerinden My Bloody Valentine'i de izledim. *.* Smallville ve Supernatural'ı da izliyorum. Az kaldı piyasada ne kadar filmi/dizisi varsa izleyeceğim.U_U Sırada Devour var. Onu bulmam lazım bir yerden. *sinsi smile* xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder