23 Aralık 2009 Çarşamba

Jensen-Jensen-Jensennn!~~ *.*

Ahh... Bayılıyorum bu adama ya. Supernatural'daki rölü yüzünden mi yoksa yakışıklılığından mı bilmiyorum (sanırım dean karakterinin katkısı çok büyüktür.) ama bayılıyorum işte ya :D.
Hakkında kısacık bilgi...
Tam adı, Jensen Ross Ackles. 1 Mart 1978 (31 yaşında o.o), Dallas, Teksas doğumlu. Boyu 1.85 (yine de bazen diğer oyuncuların yanında kısa kalıyor. -.-). Babası da profesyonel bir aktörmüş.
Kendinden 3 yaş büyük bir abisi ve 7 yaş küçük bir kız kardeşi varmış. İlkokul, ortaokul ve liseyi Richardson, Teksas'ta okumuş.

Oynadığı dizi/fimlerden bilinen bazıları:
-Supernatural
-My Bloody Valentine
-Ten Inch Hero
-Devour
-Smallville (22 bölümünde)

Kabul ediyorum, Jensen'in çok kötü bir takipçisiyim. Şuana kadar tam anlamıyla izlediğim bir tek Supernaturel var. Smallville bir ara izliyordum ama bırakmıştım sonra devam ederim diye ve onun oynadığı bölümlere daha gelmemişim (yoksa hayatta bırakmazdım falan asdasdf xD ), bi ara ona da devam etme kararı aldım :), Ten Inch Hero şuanda yükleniyo alt pencerede birazdan onu izleyeceğim ve en kısa zamanda da My Bloody Valentine ve Devour'u da izleyeceğim.
Aslında My Bloody Valentine'i nasıl izlemedim ben hala kendime inanamıyorum. Bir keresinde arkadaşlarla sinemaya gitmiştik. My Bloody Valentine'in hala vizyonda olduğu bir zamandı. (Hem de 3D T_T) Ama ben dikkatsiz daha önce onda kimlerin oynadığına bakmamıştım. (Aslında o gün hazırlıksız gitmiştim sinemaya vizyondakilere falan hiç bakmamıştım zaten.) Ve poster de malum Jensen'in mensenin resmi yok ki düşsün benim jeton =_=" . Neyse biz de o gün kızlarla Gelinlerin Savaşı'na girdik. (Güzel filmdi aslında eğlendik baya izlerken :) ) Ve çıkışta da filmin posterinin önünde resim çekilmiştik. Ve tahmin edin onun yanında hangi filmin posterinin yarısı fotoğrafta görünüyor!! Jensen'in oynadığını öğrendikten sonraki bir zamanda fotoğrafa tekrar baktığımda gördüm bu ayrıntıyı da T_T. Pff... Neyse artık napalım, önümüzdeki filmlere bakacağız :D .
Öhm... Artık toparlayayım iyice çenem düştü yine... Ve işte Jensen avatarları! :P (yaklaşık 4-5 gündür netim yoktu -dün de dahil- ve dün de okulu ekince bol bol boş vaktim oldu ve netsiz yaşamda yapabileceğim şeylerin en zevklilerinden birini yaptım. Jensen avatarları!!! xD
(O güzelim yeşil gözler maviye dönmekten bi hal oldu xD -orjinal gözleri yeşil ama bazı avatarlarda yeşili bazı avatarlarda da maviyi öne çıkarıyorum U.U-)

Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket



Bu arada postu ha göndereceğim ha gönderdim derken filmi izledim bitirdim. xD
Ahhh... Jensen yine harika *.* yay!~~ (Aslında film çok da güzel değildi sanırım ama Jensen'i izlediğimden dolayı beni sıkmadı. Yani bu filmde benim eleştirime güvenmeyin. :D )Yanlız film biraz üst yaş grubuna hitap ediyor. Yani bazı kısımları... O yüzden küçük yaş grubunu uzak tutun -ya da siz küçükseniz uzak durun-

Eeee... Iıııı... Şey bu da bi tane wallpaper denemesi ^^" (Tamam durun yuhalamayın o.o) wallpaper pek çalışmadığım için biraz (biraz mı? o.Ô ) acemiyim bu konuda. Ama zamanla daha iyi yaparım inş. (:
-1440x900-


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder