14 Aralık 2009 Pazartesi

Sınav Dönemi

Okulun bu dönemleri gerçekten çok sıkıcı oluyor. (Sayfanın üst kısmındaki tavşanla aynı duyguları paylaşıyorum =_=)
Hafta boyunca her gün olan ve üst üste gelen sınavlar yüzünden zaten okulda bütün gün sadece sınavın olduğu derse çalışıyoruz ve hocalara ders işletmiyoruz (yalvar yakar bir halde xD).
Neyse bugün sınavım vardı, yarın sınavım var, hafta boyunca sınavlarım var ve hafta sonu sınavım var! Ne haika değil mi? Neyse bütün bunların arasında beni motive edecek ve sevindirecek bir gelişme oldu en azından... Piyano kursuna başladım. \(^o^)/ Dün ilk dersime gittim ve bundan sonra da (inşallah) her hafta bir saat(cik) gideceğim. Neyse n azından hem ben mutlu (piyanoya başlamış oldum) hem de annem ve rehber hocam (haftada sadece bir saat olduğu için derslerimi engellemez). Zaten senenin başından beri söyleniyordum "kurs, kurs" diye annem de rehber hocama söylemişti ve sonuç doğal olarak "yok dersleri aksar, yok çalışamaz" falan olmuştu ama kim takar... xD Neyse sonuçta mutluyum (: . (şimdilik...)

Ve matrixsakini mesajın için çok sağol. ^^ Bu ara çok aksattım ama ben de bu blog hevesimin geçmemesini umuyorum. Aslında doğru düzgün vakit bulsam da işe yarar birşeyler ortaya koysam çok güzel olacak. İnş. onu da yaparım. (: (Boş boş gevezelik et burda, e bir yere kadar sonra sıkmaya başlıyor u.u)

Bir kaç tane de grafik çalışması ekledim mi bu postun işi de tamamdır :D .






Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

2 yorum:

  1. Piyano kursu! Harika! Dün youtubeda Arashi şarkılanı piyano ile çalanların videolarını izledim. Bir müzik aleti çalmak gerçekten çok güzel birşey *.*

    Avatar ve imzalar da harika! Sanırım bunu forumda söylemiştim ama olsun :)

    Sınavlarında başarılar^^

    YanıtlaSil
  2. Sağol *.* Bir müzik aletini doğru düzgün çalabilmek cidden hayalimdi *.* inş. gerçekleştirmiş olurum (:

    Teşekkür ederim. Umarım başarılı olurum sınavlarda (: (=o=)

    YanıtlaSil