26 Aralık 2009 Cumartesi

Yeni Tema...

Blogun temasını değiştirdim aslında pek emin olamadım bu güzel oldu mu diye ama neyse... Değişiklik iyidir :D . Ve değiştirirken en sinir olduğum olay "hakkımda" bölümüm gitti. Neyse benzerini tekrar yazdım ama önceden yazdığım bir şeyi tekrar yazmak çok sinir bozucu geliyor bana. İşte sonuç olarak yeni tema böyle bir süre de bunu kullanmayı düşünüyorum. Ama değiştirebilirimde çünkü çok emin olamadım güzel durduğundan. Bir de önceki temaya göre biraz karanlık kaçtı sanki.

Yarın dershane sınavım var. Şuan o sınava girmek işkence gibi geliyor. Bursluluk sınavı... Ve ben büyük ihtimalle gene batıracağım sınavda çünkü çalışmadım. Aslında sadece bu seneki konular olsa o kadar da sıkmaz beni gene yapabilirim ama işin içine geçen senelerdeki konular girince sinir oluyorum. Bakalım inşallah iyi geçer yine de.

Aslında bugün evde oturup dershane sınavına hazırlansam iyi olurdu ama annem kardeşimle alışverişe gideceğini söyleyip beni de çağırınca dayanamadım işte ^^" Neyse artık bu saatten sonra çalışabildiğim kadarına çalışacağım. Annemle alışverişe gittiğimde her seferinde bir daha gitmeyeceğim diyorum ama hep gidiyorum. (Mağazadaki satıcılardan daha çok konuşur annem =_=) Bana başka bir alışveriş arkadaşı lazım kesinlikle ama bulamıyorum. Bir gün bulabilirim inş. Neyse en azından iyi tarafı da oldu gitmemizin. Hem kendi ihtiyacım olan bir kaç şeyi hem de arkadaşlarım için yılbaşı hediyesi almış oldum. Bir de kendime kolye aldım. Anahtar şeklinde, şekli dengeyi temsil ediyormuş. Çok hoşuma gitti. Üstteki avatar da onun fotoğrafından (: .

Ahh... Başım çok ağrıyor. Çatlayacak sanki. Biraz dinlenip sonra da çalışmaya başlayayım en iyisi (: .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder