27 Eylül 2011 Salı

PShop.


Yeni yaptığım çalışmayı, birilerine göstermek isteyen çocuksu hevesim hala üzerimdeyken koyuyorum.
2 versiyon yaptım. Daha doğrusu önce birini yaptım, sonra aklıma biraz değişik bir şeyler yapmak esti, böylece 2. versiyon çıktı. Ve yine baş kahraman Tom Fletcher!
gif bana ait değil.

Bir ara 'McFly'ı sevme nedenlerim' gibi bir yazı yazmayı düşünüyorum. Bir kaç gündür dolanıyor aklımda bu fikir. Tabi uygulamaya koyarsam yazı değil, küçük bir yazı serisi olacak. Malum McFly hakkında çenem bir düştü mü... e bir de fotoğraflar/videolar eklendi mi üstüne... Hayır yani McFly'dan başka müzik dinlemiyor, beğenmiyor değilim ama çok ayrı bir yeri var bu grubun bende. Evet, evet, anlatacağım bir gün. Ama ileride bir gün. 
Şimdilik yukarıdaki sözleri aldığım şarkıyı ekleyeyim. Bu 2010'da söyledikleri akustik versiyon. Şarkı ilk albümlerinden. (hatta albüme adını veren şarkı) 2004 yılından. Orjinal albüm versiyonuyla, akustik versiyon arasında dağlar kadar fark var :D. 6 senede vokal olarak nasıl geliştikleri, nasıl büyüdükleri çok belli oluyor. :)
Ve ben bu akustik versiyonu çok seviyorum~

Dershane başladı. Daha doğrusu yarın başlıyor, bugün sınav vardı. Berbat geçti. En azından fen kısmı. Mat ve Geo'yu seviyorum. Kurtarıyorlar beni. Yani... çoğu zaman diyelim.

Bunu da bir kaç gün önce yapmıştım. Hazır photoshop başlığı açmışken...

2 yorum:

  1. Herhalde sen beni hatırlamıycaksın :D Meraba ben manga okuyan mcfly seven jane austen romanlarını ve açlık oyunlarını romanını seven insanlardan biriyim ayrıca kpop da dinlerim ve anime ve manga ile de içli dışlıyımdır .Uzakdoğuyu gebel manada severim yani ve internette benim gibi aynı şeyleri seven insanları görünce tekrar tekrar mutlu oluyorum.Sayımız o kadar da az değil hatta hiç az değil ^^

    YanıtlaSil
  2. http://media.tumblr.com/tumblr_lj8nhcPsOz1qd1s6c.gif

    :D tamam hepsinin fanlarını ayrı ayrı gördüm de, bu kadarını bir arada barındıranıyla karşılaşmadım hiç. aynen ben de benimle aynı şeyleri seven insanları görünce mutlu oluyorum her seferinde :)

    YanıtlaSil