18 Ağustos 2011 Perşembe

Charlie McDonnell





Yeni takıntı videom, yeey! :D ve işte youtube sayfası: CharlieIsSoCoolLike
Baya bi videosunu izledim. Daha da izlerim, hatta sanırım bir ara hepsini izleyeceğim ama biraz aralıklarla. Çünkü hem ders çalışmam lazım (artık bi zahmet) hem de çocuk o kadar hızlı konuşuyor ki beynim bulanıyor anlamaya çalışırken :D. Tamam, itiraf ediyorum, bazen ne söylediğini boşverip sadece izliyorum. :D ve yine de çok komik.
Yukarıdaki videoyu Berre ablanın (size abla diyebilir miyim?! :)) twitter'da paylaşması sayesinde izledim. Daha sonra aynı videoyu tekrar izledim, izledim ve izledim... :D Daha da sonra youtube sayfasındaki diğer videolara daldım. Şuana kadar favorilerim: yukarıdaki, saçını kızıla boyadığı ve kendini mor renge boyadığı :D.
Doğal bir komikliği var, videoları kaliteli ve ingiliz aksanı! :D
Kısacası, arkadaşı beğendim, takibe aldım. :D


Açıkçası henüz izlemediğim videolarda neler olduğunu çok merak ediyorum :D.

Öhm, bunun dışında... hala bir çalışma masam yok,
pazartesi ders çalışmaya başlamaya karar vermişken günlerden cuma oldu ve ben hala başlamadım (bilgisayarı kapattıktan sonra hemen başlayacağım inş.),
bugün ilerleyen saatlerde üni. yerleştirme sonuçları açıklanacak (tabi bunda beni alakadar eden bir durum yok),
ve şuanda bunları yazdığım saate bakacak olursak hala yarasa hayatı yaşıyorum,
nota okumak hala zor geliyor ama inanıyorum, başaracağım!

 :) :))

3 yorum:

  1. Tam da, son videosundaki, saclarini kaldirip alnindaki gizli mesaji gosterdigi kismi dondurup, saskin cocuk diye gulmekle mesguldum, Charlie McDonnell yazisini gorunce ne oluyoruz dedim bir an :D

    Cok sevimli, degil mi firefly? Ilk kesfettigimde kendisini, benim de bir kac gunum videolarini basa sardirip sardirip izlemekle gecmisti. Deli dolu :)

    Abla diyebilirsin, olur :)

    YanıtlaSil
  2. evet, izlemek çok eğlenceli :D
    senden bahsederken ne diyeceğimi bilemeyip birden size abla diyebilir miyim diye bir şey yazdım, sonra biraz garip mi oldu acaba diye düşünsem de bıraktım öyle.

    teşekkür ederim berre abla ^^

    YanıtlaSil