24 Ağustos 2011 Çarşamba

O kadar oldu mu ya?

Blogger hesabımı aldığım tarihi hatırlamasam da bloguma girdiğim ilk kayıttan bu yana 2 yıl geçmiş.
Yazılara başlık bulmak benim için hiçbir zaman kolay olmamıştır ama şimdi baktım da eskiden durum daha vahimmiş sanki. İki yıl önce bugün, "Bi ben eksiktim! :D" diye başlık atmışım ya. Eski yazdıklarıma falan bakınca hafiften bi' utandım ama anıdır diye dokunmuyorum. Yazmak konusunda hala iyi olmasam da bi' gelişme var hani.
İlk zamanlardan hala olmasını istediğim tek şey photoshop çalışmalarım. Eskiden sürekli bir şeyler yapardım. Yine başlayasım var...
Sınava tekrar hazırlandığımı ve çalışmaya başlamam gerektiği halde henüz bir çalışma masam olmadığını söylemiştim. Aslında masam buydu:
masa kısmını sökmüştüm ve kalan kitaplık kısmını yan yatırarak üzerini kullanıyorum. Şu şekilde:

İtiraf ediyorum, dağınık bir insanım. Düzenli bir ortamda olmayı severim ama aynı zamanda o düzeni korumak için çaba sarfetmeye üşenirim zaman zaman. Yani eğer etrafı düzenlemek istersem, herşeyi düzeltir, yerli yerine koyarım ama üşeniyorsam heryer heryerde demektir. Bu fotoğrafı çektiğim için oraları biraz toparladım tabi normalde böyle değil. Gerçi toplanmış hali bile pek düzgün sayılmaz sanki? :D
Sandalyem yeni. Eskisinden kurtulmanın ve yenisini beğenerek almanın mutluluğu var üzerimde... :)

Aslında yeni çalışma masası için planım, IKEAdan ihtiyacım olan parçaları alıp eskisinin aynısını elde etmekti. Ama süpriz! IKEAda bu renk artık yok! (O parçaları almak için gitmiştik, sandalyeyle döndük.)

Ve işte son çare...

Çizimim düzgün olmadı ama böyle bi şey işte... Marangoza yaptırıcaz. Babamın huyudur zaten, gidip hazır bi şeyler almaya zor ikna ederiz. Hep 'ben onu yaptırırım, hem daha sağlam olur' der. Aslında bunun maketini yapmıştım kağıttan ama temizlik sırasında kayboldu evde... Evdekiler masanın şeklinin piyanoyu anımsattığını söylediler, bu durumda daha çok hoşuma gitti tabi :D. Şimdi rengi konusunda biraz kararsızım. Bi de marangozun istediğim gibi yapıp yapamayacağı endişelendiriyor. Bakacağız artık nasıl olacak.
Benim ders çalışmam lazımm!

2 yorum:

  1. Eskiden vardi benim boyle bir masam, senin cizim onun daha bir estetik versiyonu olmus :) Ve gayet de guzel cizmissin :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) inş. hayata geçen versiyonu da güzel olur...

    YanıtlaSil