24 Ekim 2010 Pazar

Küpe :D

Fiyonk şeklindeki küpemden bahsetmiştim, koymak istedim. *-*



Bir tane sağda, iki tane de sol tarafta deliğim var. Fiyonku sağa, diğer ikisini de halka önde boncuk arkada sol tarafta takıyorum. Nerdeyse lisenin başından beri doğru düzgün küpe takmıyordum. Bu sene acayip bir küpe sevgisi sardı ama öyle böyle değil ya :D.
Bir arkadaşımda yine fiyonk şeklinde ama kurdeleden bir küpe gördüm *-*. çok tatlı duruyor. Bir dahaki sefere onlardan bulmaya çalışacağım inşallah...

4 yorum:

  1. Fiyonk küpene bayıldım firefly :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim berre :)). (nedense, insanların beğenmesi garip bir mutluluk etkisi yapıyor bende :D)

    YanıtlaSil
  3. Garip değil o hissin, insanların beğenmesi ile sevdiğimiz nesne daha bir değerleniyor sonuçta gözümüzde :)

    Benim de her yeni takı aldığımda bloga koymam bu durumun bir sonucu mesela :P

    YanıtlaSil
  4. küpelerine bayıldım. her ne kadar kendime küpe yakıştıramasam da kulağımı bolca deldirip tonlarca küpe takasım var. başka insanlarda görünce acayip imreniyorum, bakalım bayramda bişeyler yapabilirim.

    ööğeee. fiyonk sevmem ama küpe olarak hoş durmuş. *-*

    YanıtlaSil