30 Nisan 2010 Cuma

Yenilik~

Hatırlıyorum da, yok bir daha değişiklik diye bir çıkış yapmıştım bir zamanlar. :D
Tamam, var artık. :D Bu tema çok hoşuma gitti. Ben de dedim artık, aynı temayla daha nereye kadar? Öyle değiştirdim işte. Ama tavşanım gitti. T^T Seviyordum ben çılgın tavşanımı. *^* Ama arkaplanı beyaz kalıyordu. Yenilik uğruna feda oldu artık, napalım.
He, bir de yorumlar bölümü sağ alt kısımda. Ve ve ve müzik çaları otomatikten, manuele aldım. Evet, aslında siteye girince direk çalmasını istiyorum ama ayar falan yaparken çok sekme açıyorum, sayfa kapatıyorum yenisini açıyorum falan. Yani aynı şarkının başını duymaktan gına geliyo insana. Hazır laf açılmışken şarkıyı da değiştiriyim bari. :D
Yarın tatil! Yay! Yaşasın 1 Mayıs! :D. Dershane de tatil -resmi tatil olduğu için. İnş. eve tıkılı kalmam yine. Artık biraz oksijen almam lazım. Gerçi ders de çalışmam lazım. Bu hafta hep yazılıyla geçecek. Ama pazartesi günkü felsefe yazılısı ertelenmiş galiba. Yatta! (Yanlız haber doğru olsa iyi olur, yoksa batarım.)
Az önce Post Grad'ı izledim. Blog gezerken birinin bahsettiğini gördüm. Boştaydım, o zaman hadi indireyim bari dedim. Hoş bir filmdi. Alexis Bledel çok tatlıydı. Ve esas oğlan da çok şekerdi. ~.~
Öhm... Herneyse işte.
Carpe diem! - Anı yaşa! (Filmde de geçiyordu. Sevdiğim bir laftır. Hatırladım, yazayım dedim.)



Avril Lavigne - Alice
 

3 yorum:

  1. anii *-* tema çok güzel olmuş *-* çok yakışmış sana u.u

    1 mayıs resmi tatil de biz neden dershaneye gittik bugün ? O.o ben böyle işin ... -____-

    senin bloga yazış tazına bayılıyorum ~.~ bir konudan diğerine geçerken öyle benim gibi zönk diye geçmiyorsun ~ okurken bir de bakıyorum bambaşka bir konu üü.
    ben galiba senin blogunu okurken de çok zevk alıyorum *-* yok yok bildiğin zevk alıyorum yani *-*

    YanıtlaSil
  2. Yavyumm bana -güvendiğin kadar- doğru o haber... =/

    YanıtlaSil
  3. @ami
    sağol canım ^^
    ee siz son sınıfsınız gidin dershaneye :D
    üslubumu seviyor musun? cidden mi :D edebiyatla aram pek iyi sayılmaz da ondan şaşırdım :D
    okurken keyif alman da beni çok mutlu etti *.*
    ben de senin blogunu okumaya bayılıyorum :D
    bazen bilmediğim bazen de o kadar ilgimi çeken şeyler yazıyorsun ki *-*

    @zeynep
    bu mu yani? böyle mi anladın cidden? Allah aşkına yapma ya. Duyuru mu yapıldı yoksa sen birinden mi duydun emin olmadığım için öyle yazıvermişim. Yazarken nerdeyse düşünmüyordum bile diyebilirim. (emin olmak için msj atsaydın diyebilirsn ama kontörüm yoktu~ -züğürt ben~)

    YanıtlaSil