23 Nisan 2010 Cuma

|-.-|~

Bloglardaki chatboxları karıştırmayı seven bir zavallı türedi son zamanlarda. Yazık, mesajlarını gördükçe acıyorum, elinde yapacak başka hiçbir şeyi yok anlaşılan. Benim chatboxta da benim nickimi kullanarak yazmış. "Zaten burayı okuyanların sayısı belli ve okuyanlar o mesajları benim yazmadığımı anında anlayacaktır zavallı. Böyle şeylerle uğraşıcak kadar geri kaldığına inanamıyorum." demek istiyorum kendilerine. :)
Ami'nin de cboxına bulaşmış -bence aynı kişi.

Her neyse bu gibi zavallılara sinirlenmeye değmiyor bile. :) Cbox hesabımı kapatıp kaldırdım. Yorum yazacak arkadaşlar postların altındaki "commets" kısmından yazsınlar lütfen. ^^ onları kontrol edeceğim. Ayrıca oraya yazmak için kullanıcı hesabı gerektiğinden bu tür şeylerle tekrar karşılaşmamış oluruz. ^^

~Dowaa
Piyano videosunu en kısa zamanda koyacağım inşallah canım. Ama önce videoya çekmem lazım ve bunun içinde kamerayı doğru açıdan çekebileceği bir düzeneğe yerleştirmem lazım. Bu konuda çalışmalarım devam ediyor. :D

Bu arada geçen sefer eklemeyi unutmuşum. Bir wallpaper denemesi daha yapmıştım. Oldu mu pek emin değilim aslında ama... :/

4 yorum:

  1. nee ? sana da mı aynı mal yorumları yaptı yoksa, insanlık dışı tanımlanamayan varlık ?!

    ben görünce sinirden deli olmuştum ! eğer o anda onları yazan mahlukat-ül gerizekalı elimde olsaydı, şu an nefes almıyor olacaktı !

    neyse bende kaldırdım chatbox'ı , bizi bilen biliyor zaten ;) böyle salaklara ayıracak zaman yok.

    geçmiş olsun ikimize de canım ^.^ bir daha böyle mallarla karşılaşmamak dileğiyle ~

    YanıtlaSil
  2. edit: wallpaper müt-hiş olmuş ! *-*

    YanıtlaSil
  3. naparsın işte ya insan mal olmaya görsün...
    Amin... bir daha karşılaşmayalım~

    gerçekten mi? güzel olmuş mu wallpaper *.* çok sağol canım ^^ beğendiğine sevindirik oldum~

    YanıtlaSil
  4. olma mı yav. *-* renkleri müthiş uyumlu olmuş ♥
    bulut efektleri çok dehşet durmuş ♥

    YanıtlaSil