7 Mayıs 2010 Cuma

Tchaikovsky~

Sağolsun kültür merkezimiz googledan bugünün (aslında dün ^^") Tchaikovsky'nin doğum gününün 170. yılı (o.o) olduğunu öğrendim. (7 Mayıs) :D (Bu logoları çok güzel hazırlıyorlar ya *.* ). Şimdi "acaba bunu neden yazıyor bu kız?" diyebilirsiniz. Sebep şu bunu görünce aklıma piyano alıştırmalarımdan birinin Kuğu Gölü olduğu geldi. Ve notaları tekrar çıkarıp bir baktım. Zaten de buraya piyano videomu ekleyecektim, bu da iyi bir fırsat olur dedim. Ama sorun şu ki ben bunu öğrendiğimde saat zaten 11di. Ve ben de videoyu birkaç dakika geciktirmiş bulundum. ^^"
Şuanda dosya boyutunu ayarlamakla uğraşıyorum. Ve sanırım dosya boyutu biraz büyük kaçabilir.
Bu arada beklentileriniz fazla yüksek olmasın ^^". Bu parçayı birkaç ay önce çalışıyordum o yüzden pek zor ya da böyle fazla notalı güzel birşey değil (yanlışlarım da olabilir ve piyanomun pedalları şuanda çalışmıyor maalesef :@ - idare edin^^"~). Ama benim hoşuma gidiyor. Ve bir de odamın ışığı çok kötü (en yakın zamanda değiştiricem bu lambayı). O yüzden video da biraz kötü çıktı. Evet, sırf ekleyeceğim diye ancak bu kadar aceleye getirilebilir ve dandik olabilirdi xD. Neyse ama daha sonrakileri gün ışığında çekmeye çalışırım. (:  -çok yavaş yükleniyor T^T-
(o.o) küçültmenin yolunu buldum!  ----> ben gecikmesin diye uğraştıkça daha çok gecikiyor sanki bu gönderi ya T^T

Ta~da~
Swan Lake (theme from the ballet op.20)

5 yorum:

  1. aaa...(isyan çığlıkları) ben canlı da dinlemek istioruuuumm amaa T.T . Ayrıca Seeem harikasın =) Çok sevdimm.xD.

    YanıtlaSil
  2. (: sağol
    gelseydin çalardık canım geldiğin mi var *hıh*
    xD şaka şaka dinlersin bi gün ^^

    YanıtlaSil
  3. Çağıran mı var hıh. =P
    Neeyse bi gün dinleriz umarım =D=D

    YanıtlaSil
  4. evet evet google olmasa kültür açısından sıfırız u.u

    gelelim esas konuya... aman Tanrım ! ne güzel çalıyorsun !! *-* en sevdiğim parçalardan biri hemde ~ aniii, valla çok güzel çalıyorsun *-*

    Piyano~ ♥

    YanıtlaSil
  5. *.* beğendin mi
    çok teşekkür ederim. inş. daha da geliştiririm. (ama malum önümüz sınav senesi üü. bi ara vereceğiz maalesef :'()

    Piyano~ ♥

    YanıtlaSil