27 Ağustos 2009 Perşembe

McFly! *-*

Yay! Favori gruplarımdan biri McFly *-* tanıtımı kendim yapamayacağım alıntı yapacağım ama sıkıcı bilgiler de olsun istemiyorum. Bu yüzden McFly'ın facebookdaki kendi sayfasından çeviri yapacağım. (=

Photobucket

Üyeler:
Tom Fletcher - Baş vokal, Gitar(24)
Danny Jones - Baş vokal, Gitar(23)
Dougie Poynter - Bas, Vokal(21)
Harry Judd - Ritim(23)

Etkilendikleri:
Beatles, Green Day, The Killers, My Chemical Romance, The Who, Blink 182, Fall Out Boy, The Beachboys

(Tom'un azından tanıtım.) Bizi bilmeyenler için, biz İngiltere'den McFly adlı grubuz. 4 tane albüm çıkarttık(Room on the 3rd Floor, Wonderland, Motion in the Ocean, Radio: Active) ve albüm listelerinde direk 1 numaraya giren en genç grup olduk(rekoru daha önce the Beatles kırmıştı) ve muhteşem bir kaç sene geçirdik -ve umarım daha çok seneler geçer.
Bazılarınız bizi 20th Century Fox filmi olan Linsay Lohan ile çektiğimiz Just My Luck(Şansa Bak) filminden tanıyor olabilirsiniz. Filmde kendimizi oynamıştık, İngiliz bir grup Amerika'da yükselmeye çalışıyor. Amerika filmi, filmin tanıtımı, Amerika ve Kanada'da albüm çıkarmak için baya vakit harcadık.

Siteleri:
http://www.mcflyoffical.com

Video *-* :
Falling In Love


ve benim grfik çalışmaları :D

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder