25 Ağustos 2009 Salı

Kafamı yardım!

Bu kafa yarma macerasını nerden başlayarak anlatsam ki. :D Şimdi yaklaşık bir ay kadar önce şuan oturduğumuz eve taşınmış bulunuyoruz. (Gerçi hala yerleşemedik ya ne zor şeymiş bu taşınmak :D) Neyse! Yeni eve geçerken ben, eski masamı değiştirmek istedim -haddinden fazla sallanıyordu o_O- ve düne kadar bir masam yoktu. :D Taşındığımızdan beri bana masa alınacak, ancak geçen gün çıkıp mobilyacılara baktık ve babam hiçbirini beğenmedi. Bunlar dandik, ben sana sağlamını yaptırırım dedi. :D Ne yalan söyleyeyim, bu yaptırma işi daha çok hoşuma gidiyor aslında, isteğim şekilde çizip veriyorum. :D Ama tabi işin bir de yapılma kısmı var. =_= Bu nedenle mobilyacıdan almak daha iyi aslında, çünkü yaptırınca bekle babam bekle gelmiyor bu masa. Neyse, sonuç olarak masam dün geldi ve tabi marangozdan gelen masa her tarafı toz, =_= ben de silmeye başladım. Ve bu sırada masamın yanıbaşındaki penceremi de açmıştım. Ben eğilip masamın altını bir güzel sildikten sonra -her zamanki sakar halimle- kafamı kaldırmamla tekrar yere çakılmam bir oldu. >.< Durumun nasıl olduğunu o zaman kavrayamamıştım. -Tabi artık böyle sağa sola bir yerlerimi vurmaya alıştığım için bir iki "off","ayy" diyip geçiyorum ki unutayım da acısı geçsin :D - Neyse, bu arada vakit iftara yaklaşıyordu, ben de gittim mutfağa yardıma. Ezan okundu, orucu açtık, yemeği yedik derken kardeşim kafamda dikilip, kafan kanıyo diyene kadar ben durumum farkında bile değildim. -ki aslında başta kardeşim yine dalga geçiyo sanmıştım ama ev sakinlerinin kafama doğru odaklandığını görünce durumu çakabildim.- Gittim baktım aynaya, kafamda yaklaşık 0.7 cm ebatında bir yara, hayırlı uğurlu olsun. :D Üstüne değince biraz acıyor, bir de birazcık şişti o kadar. -Bu yazının yarısını 2. kere yazmak zorunda kaldm =_=" o yüzden şuan biraz sinir olmuş durumdayım. İlk yazdığımın bir iki yerini düzeltiyordum. Bitirdim kaydettim, bir baktım ki gitmiş yazının yarısı T_T nasıl olduysa artık onu da anlamış değilim ya o_O"- --Şimdi anladım. Yazının sonuna ">.<" ifadesini koymuştum, yayınlaya bastıktan sonra yukarıdaki aynı ifadeyle arası siliniyor o_O" (demin yine oldu ama bu sefer kopyalamıştm *rahatlayan ifade* xD ) Ama niye böyle bir şey oluyor onu anlamıyorum.--

2 yorum:

  1. ahahha işte bende diyorum neden ari-chan beni çekiyo diyorum aynı şeyi daha geçen günlerde yaşadım ama ben diz kısmında yaşadım >.< aynen yere kapaklandım ve yürüdüm ta ki babamların mağazaya gelince kadar kader ortağım üü. neticeyi yazmamışsın önemli bişey olmuş mu üü.

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun mino-chan*m üü. bende önemli bişey yok tabii kafa taş gibi olunca xD yara kapanmak üzere (=

    YanıtlaSil