24 Nisan 2011 Pazar

Pasta yaptımmm...

Yarın babamın doğum günü. Hediye alamayacağım ama pasta yaptım ona :).Ve yarın okul günü olduğu için yurtta olacağımdan bugün kutladık.
vee işte pastam...





Şu damla çikolataları tek tek dizmek işkence gibiydi. Yaparken böyle yapmasamıydım diye çok düşündüm ama son görüntü güzel oldu sanki :D. (fotoğrafı çekmeden önce pastanın öünde kalan kremaları temizlesem iyi olurmuş. Dilimi de düzgün koyamamışım ^^")

Pastanın arasında krem şanti, eritilmiş sütlü çikolata ve çilek karışımından oluşan bir krema ve muz var. Üstüne de krem şantiyi yapıp şekere yatırdığım çileklerin suyunu karıştırdım içine. (çilekleri şekerle karıştırıp bekletince çok güzel suyunu salıyor, parıl parıl görünüyor *-*.)

Eh öyle işte. Onun dışında gene ders çalışamıyorum. Önümde LYS denen bir sınav var. (konularını seviyorum ama bir türlü ders çalışma şevkim gelmiyor pff.) Hee bi' de yarın kimya ve biyoloji yazılım var. Ee bi' de daha matematikten aldığım dönem ödevi bitmedi. Bütün bunların yanında da masamın yanındaki piyanom bana melül melül bakmakta...




her ne kadar azıcık oynasam da, fotoğraf çekip PS'de oynamayı özlemişim... Resim çizmeyi de... Piyano çalmayı da... Moron gibi dizi-film izlemeyi de... Manga okumayı da... Doğru düzgün ders çalışıp vicdan azabı çekmemeyi de... Özledim.

6 yorum:

  1. eneem pasta çok leziz görünüyor *-* bana bak zehirlemedin dimi milleti len? :P
    şu sınavlar dersler bi bitse de eski mal yaşantıma dönseeem~

    YanıtlaSil
  2. Pasta fazla lezzetli görünüyor.
    Tarifinimi alsak ne (:

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim :)

    eternal
    yok, tadından şikayet eden olmadı :D. aynen şu sınav geçse...

    nena sonozaki
    malzemelerin yarısı hazır zaten. (bknz: kek, krem şanti.) ben de meyve ve eritilmiş çikolata ekliyorum :D

    evet 2. fotoğrafı telefonumun (gerçi benimki değil, kardeşimin haşat ettiği eski telefonu. benimki hala tamirde T_T) ekranına koyma gafletinde bulundum. Artık bi pasta yapıp götürene kadar rahat bırakmayacaklar ^^"

    YanıtlaSil
  4. şu sıralar yaş pasta diye ölüp duruyorum zaten, bunu görmem hiç iyi olmadı. çok lezzetli görünüyor *-*
    canım çekti >.<

    YanıtlaSil
  5. Hepsini tek tek dizmek... İşkence!:D Ama bu sonuç için değer sanırım, harika olmuş! Ayrıca keşke ben de piyanoma kavuşabilmiş olsaydım ama bu yaz mümkün görünmüyor T-T

    YanıtlaSil
  6. evet, işkenceydi. bi daha da kalkışmadım böyle bir şeye. :D
    umarım çabucak kavuşursun piyanona :) geçen sene yaşadığım tecrübeye dayanarak, piyanodan uzak kalmak hiç güzel değil üü.

    YanıtlaSil