18 Temmuz 2010 Pazar

Böhü...

Ve azmettim, buldum. Belamı buldum! (tepkileri bir mantığa bağlamak isteyenler bir önceki postu okuyabilirler...) Korktuğum başıma geldi. Evet eminim artık daha çok sesleri çıkıyor ve daha çok tanınacaklar ama benim istediğim grup olarak değil! Pff... Hayır ya bunu niye yapıyorlar! Niye grubun tarzını alıp en sevdiğim şeklinden, en dinlemediğime dönüştürüyorlar ki? Acaba sorun benim zevkim mi merak ediyorum. Etrafta bu tür duyup duyup en son aklınızda 2 kelimenin ve bir melodinin kaldığı şarkılardan... Umarım sadece bu single böyledir ve bütün albümün içinde en azından bir tane dinleyebileceğim şarkı çıkar. T.T
Resmen hayallerim yıkıldı ya. Yok, artık dolanamayacağım etrafta "McFly McFly" diye çığırarak. Eski şarkılarıyla idare edeceğim bu gidişle. Ya da bundan sonra Simple Plan'e daha çok takılacağım. Aslında kalite olarak Simple Plan daha iyi sanırım. Ama bu McFly oğlanlarının bir sempatikliği vardı ya. Bekliyordum ben bunlardan yeni gelişme, ilerleme falan. İşte karşımızda gelişme... Bunlar da bozdular. Yok arkadaş ben bundan sonra yeni grupları takip etmem. Adam akıllı, görmüş geçirmiş, aynı çizgide kalmışları takip edeceğim. T.T
Artık son ümidim Aralık'taki albümde belki hoşuma gidebilecek bir şarkı bulmak~

Yeni single: Burada...

Eğer siz de bu tarzı beğenmiyor ve benimle aynı duyguları paylaşıyorsanız, yandaki widget'tan P.O.V'u dinleyebilirsiniz~ Bunun üstüne iyi gider...

1 yorum:

  1. böyle durumlarda hayalleri çok yıkılır insanın. bilirim evet :/

    eskilerle idare ediceksin.. ben çoğu sanatçıda öyle yapıyorum ^^

    YanıtlaSil