18 Eylül 2010 Cumartesi

Yolcu.

Evet, okulların da açılmasıyla resmen bir üniversite yolcusuyum. Tabi yolun daha başında, sınava hazırlık aşamasındayım. (umarım bu yol uzatmaları yaşamaz). Ve şimdi bir de yurt yolcusu oldum. Aslında biraz ani oldu. Hatta şu son 5 gün içinde oldu... Bu sene yurtluyum yani. Sınava hazırlık için daha iyi olacak inşallah.
İnşallah kazanırım ya. Cidden kazanamayacağım korkusundan ağlayasım var. Hele kazanamayıp da bir sene daha hazırlanmak zorunda kalmak en kötü kabuslarımdan biri. Zaten yurtta kalmasaydım bu sene çok zor geçecekti. Evde kendini herşeyden soyutlamaya uğraşıp ders çalışmaya çalışmak, okul ev arası yolda vakit kaybı (sadece gidiş 1sa 20dk sürüyor), yol yorgunluğu... Hele bir de benim derslere geç kalma sorunum var ki, bu sene çok kötü olurdu. Devamsızlığım hep sınırlarda gezinir...
Yurtta inşallah daha sıkıntısız geçer bu sene. Evde bir şeye dalacak olsam bu sefer çalışmadığım için vicdan azabı çekeceğim.
Yurda gitmenin en sevdiğim kısmı hazırlık kısmı. Alışverişi her kız sever mi ya? Eskiden bu kadar sevmiyordum aslında ama son bir kaç senede acayip zevkli bir aktivite oldu gözümde :D. Yurttan eve dönüşler için küçük bir çanta aldım. Spor çantası gibi. Çok beğendim alırken. Bir kaç model arasından seçmeye çalışıyordum ki ordan annem elinde bununla çıkageldi. 'Kızım bu nasıl?' diye. İşte o anda karar verdim. *-* Bir şeyi böyle beğenerek alınca mutlu oluyorum be :D.
Yurda götüreceğim bir diğer sevdiğim eşya da termos bardak :D. (İsmi cidden bu mu bilmiyorum. Bardak büyüklüğünde, içme yeri olan termos işte) Sevgili kuzenimden kaptım~ :D. Şu hani üzerinde ilaçların markası olan zamazingolar var ya, onlardan. Doktorların bir tek bu yönlerine özenmişimdir. Bir sürü güzel hediye alıyorlar. Benim kuzen de bir ilaç firmasında çalışıyor (en son öyleydi diye biliyorum yani :D) alın istediğinizi dedi. *-* Bir sürü de promosyon ağrı kesicim oldu xD.
Neyse artık, yarın tatil günüm. Dershane yok *-*. Ama okul alışverişi var bekleyen. Gerçi bir tek pantolon eksiğim kaldı. Onu da yarın alacağız ama paçası falan nasıl yetişecek bilmiyorum... Ve yarınki son durak da yurt. İnşallah haftasonları geldiğimde güncelleyebilirim burayı. En azından bi' yarım saatimi ayırabilirim inş.
Neyse artık geç oldu, uyku vakti... Yarın işleri erken halletmem gerkiyor. Pfff... Ya yurt evraklarını hazırlayacaktım. Unuttum. =_=". Sağlık raporunu pazar günü verirler mi ya?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder