2 Mart 2010 Salı

Hasta~

Ayy... Çok halsiz hissediyorum. Boğazım daha dün gece ağrımaya başladı biraz ama bugün okulda bütün gün mızmızlandıktan sonra doktora gidince bir baktık bağdemciklerim iltahaplanmış. =_= (Neyse ama 3 gün raporum var, acayip halsizlik yapıyo bu hastalık @.@) Hafif de bir ateşim var galiba. (Avatarı da hastalıkla ilgili birşey koymak isterdim ama uğraşmaya hiç halim olmadığından önceden yaptıklarımdan biriyle geçiştirdim :/ -kendime not: ruh halleri ve durumlarla ilgili avatar yapıp depola o.o-) Öyle biraz etrafa bakınayım dedim, herzamanki gibi takip ettiğim mangaları yayınlayan siteleri gezdim bir tur. Ve işteeee! *.* Kaichou wa Maid-sama! 'nın 47. bölümünü yayınlamışlar. Yatta! Şimdi iniyor, birazdan onu okuyup sonra da testlerime dönmem lazım. =_= Zaten normalde hoşuma gitmeyen test çözme işi hasta olunca daha mı bir çekilmez oluyor ne. o.O" Ama süper bir yöntem buldum kendime test çözdürecek. sns... Aslında herkes biliyordur ödüllendirme yöntemini. Bu yıl aslında daha önce bir kaç kere uygulamayı denemiştim ama bir türlü tutturamamıştım. Uğruna bana test çözdürecek bir şey bulamıyordum. (KWMS indi şimdi *.*) *öhm..* Neyse ama en sonunda buldum. Drama! :D Evet benim gibi dizi manyağı birine de bu yakışır heralde. İzlediğim dramaların bölümlerine göre soru hedefleri koydum. Mesela normal bir bölüm 50 soru diyelim (şimdilik yani test çözmeye alışınca daha da yükselecek inşallah *.*) ama eğer bölüm heyecanlı bir yerde bittiyse ve devamını izlemeyi deli gibi istiyorsam diğer bölümün fiyatı (!) doğal olarak artıyor. 100, 150 soruya kadar yolu var. :D Zaten dizi izlemekten normalde vazgeçemiyorum ve bende izlenecekler listesi bir türlü azalmıyor. xD Soru hedefi koymasam bile en son yine can sıkıntısında bir noktaya geldikten sonra açıp izleyeceğimi bildiğimden ben de böyle yapayım dedim en iyisi. Ve işe de yaradı bir sornaki bölümü izleme aşkından aklımda sürekli soru çözmek var. xD
Ahh~ Neyse o zaman fazla zorlamayalım hasta hasta da önce KWMSyi okuyayım sonra da testlere. o.o
Ja Ne!~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder