17 Ocak 2010 Pazar

Bugün Benim Doğum Günüm~

Sonunda 17 oldum (: . Ah, çok çabuk büyüyoruz ya :D. Neyse, günüm kötü ihtimallerle kıyaslandığında (mesela dershane günü olabilirdi) iyi geçti. Dershanede ders yoktu (program mı ne varmış), okuldaki yazılılarım bitti (sadece teslim etmem gereken bir kaç ödev kaldı) ve sonuç olarak ben de bugünü evde pinekleyerek geçirebildim :D . Tatil yapmak iyi geldi ya, bütün o stresin üstüne... He, tabii bir de sabah piyano kursum vardı. Ama oraya zevkle gittiğim için o eğlence olarak sayılır :) .
Sonunda odamın düzenini istediğim gibi değiştiriyorum. Yay!~ Neden bilmiyorum ama yaşadığım mekanın üzerimde büyük etkisi oluyor. Ve ben de değiştirmeden rahat edemiyorum. Neyse, sanırım ileride meslek hastalığım bu olacak :D .
Ve 15 tatile de girdik sayılır. (Tatil her ne kadar ders programlarıyla dolu olsa da...) Ama artık gerçekten çalışmam gerekiyor. Ygs&Lys ye sadece 1,5 sene kaldı. (Şunun adını niye değiştirdiler ya ne güzel öss yazmak bir klasikti xD bunu yazmak çok saçma geliyor ) Ve benim artık kendimi toparlayıp şu sürekli kendi kendime tembihlediğim ama yapmadığım ders çalışma işine dönmem gerekiyor. Ve sıkı bir dönüşe ihtiyacım var ki böyle giderse idealler yerine sadece hayallerle kalmış olurum. Puff, tamam yeter bu kadar iç muhasebe :). Biraz kısa oldu ama bugünlük bu kadar olsun. (Bu ders çalışma konusunda sürekli aynı şeyleri yazıyormuşum gibi geliyo. o.o Artık kökten bir değişsem ve bu sıkıcı şeyleri tekrar yazmasam çok iyi olacak -.- .

2 yorum:

  1. inanmıyorum haberim yoktu T-T geç olacak ama Doğum günün kutlu olsun Semanur ! *-* -[çiyuu !!]<< havai fişek sesleri - nice mutlu, kutlu, huzurlu, sevinçli, güneşli, dopdolu yıllara~~ ^.^ [muck !]

    YanıtlaSil
  2. sağol elifcim (: benim de bunu görmem biraz geç oldu ama ^^"

    xD

    YanıtlaSil